vrijdag 3 oktober 2014

Sleek Blush by 3

Mijn V&D is een van de weinig gezegende V&D filialen die Sleek is gaan verkopen. 
Ik was zo blij toen ik het las bij Vera Camilla en andere diverse beautyblogs! Vroeger werd Inglot ook bij onze V&D verkocht maar helaas moest deze er weer uit en nu is Inglot weer moeilijker bereikbaar voor mij. 
Gelukkig hebben ze het nu vervangen door Sleek en kocht ik vandaag 3 producten waarvan ik er nu eentje van ga laten zien.




Dit is Sleek's Blush by 3 Lace. Twee matte kleuren en één shimmer kleur. Hij trok gelijk mijn aandacht. Ik wilde altijd al een blush by 3 palette hebben van Sleek en wil liever niets via internet kopen. Ik heb graag het product van tevoren in mijn handen en ik wil het graag ook eerst testen. En dat kan nu dus gelukkig met Sleek!

Chantilly, Guipure, Crochet met flits
Chantilly, Guipure, Chrochet zonder flits
Het pigment is echt super goed! Misschien zelfs te goed? Je moet echt mega goed uit gaan kijken wanneer je de blush wilt aan gaan brengen. Het heeft al snel een pipo de clown effect als je niet oppast. 
Ondanks dat ben ik super tevreden met deze blushes. Er zit ook echt super veel in en omdat je maar een klein beetje nodig hebt ga je er super lang mee doen!


Deze beauty kostte €12,99 dus €4,33 per kleur wat ik een mooi prijsje vind voor zulke top kwaliteit blushes. 

Sleek is verkrijgbaar bij geselecteerde V&D filialen, boozyshop, de Misslipglossshop en de  Sleekwebshop zelf





Geen opmerkingen:

Een reactie posten