zaterdag 4 oktober 2014

Sleek Sunset Palette

Zoals ik gister al vertelde had ik 3 producten van Sleek had gekocht bij de V&D in Amsterdam noord.
Gister heb ik uitgebreid gepraat over het Blush by 3 Lace Palet en nu is mijn tweede aankoop aan de beurt.
Het Sleek Sunset Eyeshadow palet. Dit product had ik als eerste in mijn handen omdat ik deze eigenlijk al heel lang wilde. Ik zag hem ooit voorbij komen bij livelifegorgeous en Vera Camilla en toen wist ik gelijk al dat ik hem ooit in mijn bezit zou hebben. Gisteren was deze dag daar!!



Dit is de gorgeous! Twaalf mooie kleurtjes, van shimmer tot matte. Van donker intens zwart naar zels een afwijkende blauwe kleur. Dit pallet is perfect. 
Je kan er mooie smokey eyes mee maken, romantische looks, every day en je kan ook gewaagde looks mee maken. Dus dit pallet is voor iedereen geschikt. 

Wat mij wel opvalt is dat dit palet geen naam heeft voor elk kleurtje wat erin zit. Ik heb 3 andere paletjes van Sleek en daar zat altijd een plasticje op de oogschaduws met alle namen erop. Is dat alleen bij dit palet of is het toevallig alleen mijn palletje en heb ik een soort "foutje"?
I don't know, i don't care want het gaat bij mij om het product en niet om de naam natuurlijk :)
over naar de swatches!


Het pigment is super!!! Van de onderste laag de laatste 3 van rechts kreeg ik ze niet goed op de foto. Dit zijn de shimmers maar echt EUH EM DJIE zelfs die zijn echt heel erg goed! Alleen de zwarte kruimelt een beetje dus daar moet je echt heel voorzichtig mee zijn ivm fallout.


Looks



Disclaimer: let vooral niet op de wenkbrauwen. Ik ben niet zon wenkbrauw epileer expert. Een avond en een every day look.
Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe ik mooie foto's kan maken van looks dus hopelijk worden ze snel beter!

Ik ben zeer tevreden over dit palet en ben er zeker van dat ik hem vaak ga gebruiken!
Dit palet kostte mij €9.99 oftewel €0.80 per kleur!!! 
Sleek is o.a te koop bij geselecteerde V&D filialen, Misslipgloss shopBoozyshop en in de Sleek webshop


Ga jij dit palet aanschaffen?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten