dinsdag 27 januari 2015

Waarom ik mij uren kan vermaken met Tommy Teleshopping

Ken je dat, Je verveeld je de blubber en zet de tv maar eens een keertje aan. Zelf kijk ik echt amper nog televisie. Ik kijk alles meestal terug op mijn laptop, dit omdat ik geen tv op mijn kamer heb en mijn ouders mijn tv programma's niet leuk vinden. Plus de beste series komen uit het buitenland en komen niet op onze saaie tv zenders.

Ik dwaal af. Terwijl we doelloos lopen te zappen (want er is natuurlijk niets leuks op tv) langs de stomme cartoons van tegenwoordig (waarom is er geen Pokémon, Yu-Gi-Oh, en al die andere leuke cartoons van vroegâh), max geheugentrainer en de saaie beursnieuwsberichten, kom ik ondertussen op de zenders waar Tommy Teleleshopping word uitgezonden.

De meeste mensen slaan het linea recta over. Maar waar anderen zich dood vervelen op Tommy Teleshopping kan ik er uuuuuuuuuren van genieten. En dan vooral van de keuken apparaten. OH EM DJIE. Tis dat ik niet kan bellen naar zoiets (zal vast kunnen maar ik doe het gewoon niet :P) maar anders had ik allang weet ik veel hoeveel pannensets, messensets en andere geweldige producten in huis gehaald.

Maar waarom ben ik dan zo "verslaafd" aan de kookafdeling van dit programma? Geen idee!
Wat zachte geluiden ASMR maakt voor de een is dit ASMR voor mij. Ik kijk hoe razendsnel groenten gesneden worden in ienieminie stukjes en hoe het dan in een bakje valt, hoe geweldig de kip niet blijft plakken als je het bakt in de pan en hoe geweldig harde dingen worden geraspt in een miniblender. I just love it. En stiekem geniet ik ook van het overdreven acteren van de acteurs die al die prullaria moeten verkopen.
Maar je heb er ook van die hilarische dingen tussen waarvan ik ze echt met jullie wil, wat zeg ik
MOET, delen



Nicer Dicer Plus


Zoals het filmpje zegt, groente/fruit/weet ik veel wat snijden in een handomdraai. Stiekem wil ik hem wel hebben, maar gewoon om het feit dat het de alles in een maat gesneden word. Want wat is het stomme hieraan. Veel dingen moet eerst door de helft worden gesneden als je het erin wil gaan doen. Maar, als je het dan toch door de helft snijd, waarom doe je het dan niet meteen helemaal snijden? Tsja, maar toch wil ik hem, gewoon, omdat het kan :P

Milana Bra

De Milana Bra, een chique woord voor sportbh met een kanten randje. Waarom is deze zo geweldig? Geen oorlogswonden (echt waar ik hoorde het ze net nog zeggen in de commercial) meer van beugels die uitsteken of bandjes, comfort, ze zijn sexy (Oh hell no!, al was dat hele ding van kant, dan wil het nog niet zeggen dat het sexy is!!!!) en het geeft je geen boezem op je rug (aka vetrollen op de rug) Oh en geen genante inkijk meer als je een V-hals draagt (sorry sinds wanneer is een sexy decolete genant?) en dat je er jonger door lijkt (want bhs maken je oud en jong, thats right!)
Dit is zon product wat ik leuk vind omdat ze zoveel bullshit (excuse my French) vertellen over een veredelde sportbh. Ik kan er echt zo om lachen. Dit is een product die ik niet zou kopen

Get A Grip


Klik op de link om het filmpje te zien

Dit is een oudje, ik weet niet eens of deze nog aangeboden word. Hier heb ik super goeie herinneringen aan met een vriendin. Toen we onze oude opleiding nog deden zaten we bij haar op haar studentenkamer met een bak ijs, op haar bed keken we dan tv. Sindsdien kijk ik ook veel tell sell/tommy teleshopping. En de Get A Grip is me nog steeds bij gebleven. De get a grip is een handvat. Punt. Meer niet. Maar je, zonder Get A Grip is je leven niet veilig! Want als je geen Get A Grip in je badkamer hebt kan je als je valt en een dubbele salto maakt miss je nek wel breken. Je kan je boot niet op zonder een ladder te maken van 10 Get A Grips en hallo, koop hem gewoon. En dan die voorbeelden xD kijk het filmpje en je snapt me.

Magic Bullit





De Magic Bullet is een soort Nicer Dicer in blender vorm. Hij kan alles. Harde kruiden vermalen tot poeder, ijsklontjes crunchen voor slushies, kaas raspen, Alles!! Lijkt mij super handig en ja ik wil hem! Ik denk dat ik nooit van mijn leven nog zelf zou gaan roeren, raspen of snijden. Voor alles zou ik dit handige apparaatje gebruiken. Dus zodra ik een eigen stekkie heb komt deze ook in huis. Ik heb dan nog geen keuken maar he ik heb dan wel een Magic Bullit :P

Wat is jouw favoriete Tell Sell/ Tommy Teleshopping product?

1 opmerking: